Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Har du fått ytterligare en påminnelse för medlemsavgiften för 2019?

Som flera påpekat så saknade betalningspåminnelsen som gick ut i slutet av juni uppgift om kontonummer till medlemskontot, från vilket medlemsavgiften för 2019 drogs den 1 juli 2019.

För att åtgärda detta har vi den 8 juli 2019 skickat ytterligare en betalningspåminnelse till alla som saknade täckning på sitt medlemskonto den 1 juli 2019, där kontonummer till ditt medlemskonto framgår.

Jag vill betala medlemsavgiften
Gör en överföring senast 31 augusti på det belopp och till det kontonummer som framgår på betalningspåminnelsen daterad 8 juli 2019. Se bifogad fil som visar var du hittar dessa uppgifter på betalningspåminnelsen.

Jag vill avsluta mitt medlemskap
Vill du avsluta ditt medlemskap, läs följande inlägg: Hur avslutar jag mitt medlemskap? Avslutar du ditt medlemskap innan 31 augusti 2019 kommer du inte påföras några extra avgifter och vi krediterar eventuellt övertrasserat belopp.

Jag har redan begärt avslut av mitt medlemskap
Har du redan begärt avslut av ditt medlemskap kan du bortse från betalningspåminnelsen, så snart vi hanterat ditt avslut kommer vi att bekräfta detta till dig. Du kommer inte påföras några extra avgifter och vi krediterar eventuellt övertrasserat belopp.
Emma Medlemsservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Tyvärr saknas uppgifter om hur man ska bära sig åt för att föra över pengar dit. Går det med en vanlig överföring från ett bankkonto till ett annat? Eller ska bankgiro eller plusgiro användas?
    Ingrid
  • Finns ju inget OCR-nummer att finna på betalningspåminnelsen
    i samb med kontonumret det gäller ? Hur finna?




    Torgny
  • Hej! Det behövs inget OCR-nummer. Ni gör en vanlig överföring till ert kontonummer från ett annat konto. Clearingnummer är 9670 följt av sju (7) siffror.
    Emma Medlemsservice
  • Vilket är PG eller BG ska jag betala in min medlemsavgift till! Det är länge sedan jag har betalat in något och då hade jag stående överföringar!
    Lena
  • Hej, Jag kan inte logga in på banken.

    Beror det på att jag inte svarat på kännedomsblanketten?
    När kommer digitala kännedomsblanketten?

    Mikael
  • Hej!
    Det går alltså inte att betala via PG/BG utan nu görs en vanlig överföring till ditt egna medlemskonto.
    Kundkännedomsfrågorna finns nu digitalt om ni inte kommer in på internetbanken, läs mer här ​Svara på kundkännedomsfrågor​​​
    Emma Medlemsservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.