Hur kommunicera JAK med sina medlemmar?

Banken informerar via olika kanaler. Vi använder oss av:
  • Brevutskick
  • Meddelande i internetbanken
  • Nyhetsbrev via e-mail
  • Hemsidan
  • Grus & Guld (medlemstidningen)
  • Facebook
För att arbeta mer hållbart försöker vi hålla ned våra fysiska brevutskick.

Dessa utskick hanteras enligt följande:
  • Låneaviseringar skickas till internetbanken och med post till de som inte har tillgång till internetbanken.
  • Påminnelser skickas alltid ut via post.
  • Kontoutdrag skickas främst till internetbanken men kan väljas att skicka med post, (se då aktuell prislista för aktuell prisinformation)
  • Årsbesked skickas till internetbanken och med post till de som inte har tillgång till internetbanken.
Hanna Kommunikatör Rapportera olämpligt innehåll

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.