Till senaste kommentaren

Hur ser jag hur många sparpoäng jag har?

För att hålla koll på dina sparpoäng så kontaktar du oss och ber att vi lägger upp så att du får kontoutdrag varje månad för ditt sparpoängskonto, det gör du genom att skicka oss ett meddelande via "Meddelanden" i internetbanken.
JAK medlemsservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Jag vill gärna hålla kontinuerlig koll på mina sparpoäng. Hur kan man göra det nu med det nya systemet? Kommer ni att lägga till denna funktion. Verkar lite tidsödande både för oss och för er att behöva skicka förfrågan till er varje gång man vill stämma av.
    Sharon
  • Hej,
    Jag instämmer om att man måste kunna se sina sparooäng i internetbanken utan att beställa kontoutdrag. Som man kunde innan. Detta borde vara självklart att se i internetbanken när det är en så viktig del av banken.

    Mira
  • Tack för era synpunkter!

    I nuläget går det som sagt inte att se sparpoängen i internetbanken. Att utveckla detta är sammankopplat med stora kostnader, men det är något vi utvärderar eftersom sparpoäng, mycket riktigt, är en viktig del av JAK Medlemsbank.
    Emma Medlemsservice
  • Ni pratar om stora kostnader, men sparpoäng fanns förut utan några ytterligare kostnader och man hade kontinuerlig koll på det utan problem.
    max
  • Tidigare hade vi ett eget utvecklat banksystem där vi anpassat det till alla våra specifika egenheter. På grund av alla regelverk och krav på bankverksamheter hade vi inte möjlighet att fortsätta med det. Därför har vi fått anpassa oss efter redan existerande system och det är ingen annan bank som arbetar med sparpoäng.
    Som sagt så hoppas vi kunna ordna det framöver.
    Emma Medlemsservice
  • Hej!
    Jag vill också kunna se sparpoängen utan att kontakta er! Har ingen nytta med att se transaktioner då det inte förekommer några. Hoppas ni  kan få till det snart!

    Mvh
    Stig
  • Hej Stig!
    Det går att beställa kontoutdrag då, då ser du dina sparpoäng en gång i månaden i internetbanken. Skicka oss ett meddelande i internetbanken så kan vi hjälpa dig ordna det.
    Emma Medlemsservice
  • Känns konstigt att det inte går att se sparpoängen längre. Jag tycker att det bör fixas!
    Jan
  • Tidigare hade vi ett eget utvecklat banksystem där vi anpassat det till alla våra specifika egenheter. På grund av alla regelverk och krav på bankverksamheter hade vi inte möjlighet att fortsätta med det. Därför har vi fått anpassa oss efter redan existerande system och det är ingen annan bank som arbetar med sparpoäng.
    Som sagt så hoppas vi kunna ordna det framöver.
    Emine Medlemsservice
  • Hejsan,
    Vill också ha koll på mina sparpoäng! Nå´t kontoutdrag en gång i månaden i pappersform och med snigelpost vill jag inte ha! Men det kanske inte är ett sådant ni menar?
    Kent
  • Hej Kent!

    I nuläget går det som sagt inte att se sparpoängen i internetbanken.

    Det går att beställa kontoutdrag, då ser du dina sparpoäng en gång i månaden i internetbanken. Skicka oss ett meddelande i internetbanken så kan vi hjälpa dig ordna det.
    Emine Medlemsservice
  • Beställer ett kontoutdrag


    Margaretha
  • Hej Margaretha!

    Det går att beställa kontoutdrag genom att skicka oss ett meddelande i internetbanken när du loggat in med BankID, klicka på Meddelanden och sedan meddelanden igen och fyll i med text.

    Mvh
    Carina Medlemsservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.