Hur skickar jag ett meddelande i internetbanken?
Det finns lite olika alternativ beroende på om du använder dig av internetbanken i webbläsare eller mobilappen. Nedan följer instruktion för båda alternativen.
Inloggning via webbläsare i dator eller mobil
Välj den lilla "hamburgermenyn" uppe till vänster (dvs de tre strecken) - Tryck på Kommunikation.
Fyll i ditt ämne, välj kategori (privat, företag eller gemensam), skriv ditt ärende och tryck på skicka.
När du får ett svar från oss kommer du att se en liten röd etta (1) uppe i högra hörnet när du loggar in i internetbanken.
Inloggning via mobilapp
Nere i menyfältet trycker du på ringklockan Aktiviteter - Klicka på Meddelanden - Tryck uppe i högra hörnet på Nytt meddelande.
Fyll i ditt ämne, välj kategori (privat, företag eller gemensam), skriv ditt ärende och tryck på skicka.
När du får ett svar från oss kommer du att se en liten röd prick vid ringklockan när du loggar in i internetbanken.
För närvarande får du ingen notis via mail eller sms när det finns ett svar, du måste därför aktivt gå in och se om du fått svar från oss.
Inloggning via webbläsare i dator eller mobil
Välj den lilla "hamburgermenyn" uppe till vänster (dvs de tre strecken) - Tryck på Kommunikation.
Fyll i ditt ämne, välj kategori (privat, företag eller gemensam), skriv ditt ärende och tryck på skicka.
När du får ett svar från oss kommer du att se en liten röd etta (1) uppe i högra hörnet när du loggar in i internetbanken.
Inloggning via mobilapp
Nere i menyfältet trycker du på ringklockan Aktiviteter - Klicka på Meddelanden - Tryck uppe i högra hörnet på Nytt meddelande.
Fyll i ditt ämne, välj kategori (privat, företag eller gemensam), skriv ditt ärende och tryck på skicka.
När du får ett svar från oss kommer du att se en liten röd prick vid ringklockan när du loggar in i internetbanken.
För närvarande får du ingen notis via mail eller sms när det finns ett svar, du måste därför aktivt gå in och se om du fått svar från oss.
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar