Varför fungerar inte appen i min mobil?
Jag har problem med att logga in i min app, det fungerar inte. Vad ska jag göra?
Följ inlägget
0
följare
https://jak.se/vardagstjanster/digitala-tjanster/tekniskakrav/
Uppfyller du alla de tekniska kraven och vill kontakta oss i frågan kan du förbereda svar på följande frågor:
Då känslig information så som personnummer inte får skickas via email behöver ni ta kontakt med oss genom att skicka ett meddelande via internetbanken om ni kan logga in på en dator. Går inte det är ni välkommen att ringa vår medlemsservice och legitimera er med BankID.
Till följd av banksekretessen får vi inte hantera personliga bankärenden via forumet, detta då vi måste legitimera att vi kommunicerar med rätt person. Skicka ditt ärende via internetbanken alternativt ring 0500 46 45 00 så hjälper vi dig.
Observera att du behöver ha ett BankID för att logga in på internetbanken eller legitimera dig per telefon hos oss.