Hur ändrar vi firmatecknare?
Ni behöver kontakta oss om ni ändrat firmatecknare.
Vi skickar er blanketter som ni fyller i och returnerar till oss. Juridisk handling, högst 1 år gammal, ska bifogas som styrker behörigheten.
Skicka tillbaka handlingarna ifyllda och undertecknade till oss.
När de är godkända kommer ni med BankID kunna logga in på internetbanken och därmed ha tillgång till de konton ni har fullmakt för.
Vi skickar er blanketter som ni fyller i och returnerar till oss. Juridisk handling, högst 1 år gammal, ska bifogas som styrker behörigheten.
Skicka tillbaka handlingarna ifyllda och undertecknade till oss.
När de är godkända kommer ni med BankID kunna logga in på internetbanken och därmed ha tillgång till de konton ni har fullmakt för.
Följ inlägget
1
följare
Jag har blivit ny firmatecknare.
Vad betyder "Customer indentification must be filled" som kommer upp när jag försöker logga in? Vad behöver jag göra?
Med vänliga hälsningar,
Margo Åkermark
Till följd av banksekretessen får vi inte hantera personliga bankärenden via forumet, detta då vi måste legitimera att vi kommunicerar med rätt person. Skicka ditt ärende via internetbanken alternativt ring 0500 46 45 00 måndag till fredag 9:30-12:00 så hjälper vi dig.
Observera att du behöver ha ett BankID för att logga in på internetbanken eller legitimera dig per telefon hos oss.