Svårt att komma fram per telefon
Vi har problem med vår telefonväxel som inte klarar att hantera när många ringer in till oss samtidigt. Det är därför svårt att nå oss per telefon. Vi förstår att detta är frustrerande för er som försöker nå oss och vi arbetar för att få en lösning på plats så snart som möjligt.
För att minimera antalet ärenden per telefon ber vi alla att:
Svara på kundkännedomsfrågor
Har du fått en påminnelse på medlemsavgiften för 2019?
Varför kommer jag inte in på internetbanken?
Vi arbetar för att hantera alla inkomna ärenden så snabbt och effektivt som möjligt och ber om er förståelse för att det tar längre tid än normalt.
För att minimera antalet ärenden per telefon ber vi alla att:
- Söka efter svar här på vårt forum för vanliga frågor och svar.
- Skicka in personliga ärenden via internetbanken.
- Skicka in frågor via vårt forum för frågor och svar.
Svara på kundkännedomsfrågor
Har du fått en påminnelse på medlemsavgiften för 2019?
Varför kommer jag inte in på internetbanken?
Vi arbetar för att hantera alla inkomna ärenden så snabbt och effektivt som möjligt och ber om er förståelse för att det tar längre tid än normalt.
Följ inlägget
0
följare
Nu under sommaren har vi kortare telefontider till följd av personal är på semester. Eftermiddagen går åt att hantera de ärenden som kommit in via internetbanken, mejl och telefon.
För att få en bättre tillgänglighet så tar vi in extra personal och ser över så att vår växel kan hantera fler inkommande samtal.