Till senaste kommentaren

Varför kommer jag inte in på internetbanken?

Hej!
Kommer du inte in internetbanken och är medlem hos oss beror det förmodligen på att du inte har besvarat våra kundkännedomsfrågor. Följande inlägg förklarar hur du svarar på våra dessa frågor Svara på kundkännedomsfrågor.

Så snart vi fått in dina svar och behandlat ärendet ges du tillgång till internetbanken, det tar vanligtvis 1 arbetsdag.

Vet du att du tidigare kommit in i internetbanken men att det strular för dig nu så kan du här läsa om våra tekniska krav.

Kommentarer

  • Allt med JAK var klart igår.
    Fortfarande kommer jag inte in på internet.
    Vänligen  Ingvar Fondin
    INGVAR
  • Hej!

    När vi har registrerat dina svar betr kundkännedomsfrågorna så skickas ett mail till dig när allt är klart. Därefter kan du logga in i vår Internetbank eller App.

    Med vänliga hälsningar
    Berit Medlemsservice
  • Hej. Hur ska jag göra för att komma in på vårt föreningskonto hos er?

    kassör
  • Hej !

    Det bästa är att du ringer till Medlemsservice.

    Det kan vara så att ni måste skicka in en fullmaktsblankett eller att det inte har blivit överkonverterat från det gamla banksystemet.

    Med vänliga hälsningar
    Berit Medlemsservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.