Varför kommer jag inte in på internetbanken?
Hej!
Kommer du inte in internetbanken och är medlem hos oss beror det förmodligen på att du inte har besvarat våra kundkännedomsfrågor. Följande inlägg förklarar hur du svarar på våra dessa frågor Svara på kundkännedomsfrågor.
Så snart vi fått in dina svar och behandlat ärendet ges du tillgång till internetbanken, det tar vanligtvis 1 arbetsdag.
Vet du att du tidigare kommit in i internetbanken men att det strular för dig nu så kan du här läsa om våra tekniska krav.
Kommer du inte in internetbanken och är medlem hos oss beror det förmodligen på att du inte har besvarat våra kundkännedomsfrågor. Följande inlägg förklarar hur du svarar på våra dessa frågor Svara på kundkännedomsfrågor.
Så snart vi fått in dina svar och behandlat ärendet ges du tillgång till internetbanken, det tar vanligtvis 1 arbetsdag.
Vet du att du tidigare kommit in i internetbanken men att det strular för dig nu så kan du här läsa om våra tekniska krav.
Följ inlägget
5
följare
Fortfarande kommer jag inte in på internet.
Vänligen Ingvar Fondin
När vi har registrerat dina svar betr kundkännedomsfrågorna så skickas ett mail till dig när allt är klart. Därefter kan du logga in i vår Internetbank eller App.
Med vänliga hälsningar
Det bästa är att du ringer till Medlemsservice.
Det kan vara så att ni måste skicka in en fullmaktsblankett eller att det inte har blivit överkonverterat från det gamla banksystemet.
Med vänliga hälsningar
Om du inte har lån, eftersparande eller kreditkort så kan du avsluta ditt medlemskap.
Antingen kan du logga in i vår Internetbank och där skicka ett meddelande till oss via rubriken "brevlåda" eller använda denna länk:
Avsluta medlemskap