Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Varför kommer jag inte in på internetbanken?

Hej!

Kommer du inte in internetbanken och är medlem hos oss beror det förmodligen på att du inte har besvarat våra kundkännedomsfrågor.

För att komma in på JAK Medlemsbanks Internetbank vänligen skriv ut bifogade blanketter och fyll i samtliga frågor. Se till att den vidimerade ID-handlingen är korrekt ifylld och skicka sedan tillbaka ifylld blankett till oss via mail till jak@jak.se

eller per post till:
JAK Medlemsbank
Box 216
541 25 Skövde

När svaren inkommit och vi behandlat ärendet kan vi ge tillgång till Internetbanken.

Undrar ni varför så hänvisar vi er vidare hit:
Varför måste jag svara på kundkännedomsfrågor för att logga in på internetbanken?
Erica Kommunikatör Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Jag behöver mitt kontonummer på en gång för jag måste betala en avgift innan 1 juli. Det kom ett brev om det idag!!! Och jag lyckas inte logga in på internetbanken!
    Lotta
  • Varför Kan jag inte fylla i frågorna via internetbanken då har jag ju redan legitimerat mig via Mobilt bank id?
    Jag kan för närvarande inte komma in på internetbanken, kan ni inte aktivera den så jag kan avsluta mitt medlemskap?
    Jag vet heller inte hur jag för över pengar till mitt konto eftersom jag inte kommer ihåg mitt konto nummer.
    Kenneth
  • Hej!
    Tyvärr har vi inte en digital lösning för kundkännedomsfrågorna. Men fyll i blanketten och skicka den med mail till oss så hjälper vi er med åtkomst till er internetbank så fort det går.
    Emma Medlemsservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.