Till senaste kommentaren

Sent utskick om medlemsavgiften 2020?

Hur kommer det sig att man samma dag får 2 kuvert i postlådan från JAK. En med information om att medlemsavgiften numera dras ifrån medlemskontot och att man ska ha gjort det innan den 1:a Januari(information som inte nått mig innan och det är den 16:e Januari idag!). Och det andra kuvertet är en påminnelse... Visst var påminnelse avgiften på 0kr, men man har ju inte fått en chans att föra över pengar till kontot. Det finns ingen datumstämpel på informationsbrevet, så jag har ingen aning om brevet varit på vift med landet postväsende.
Att lägga ut på Facebook om ändringen av medlemsavgiften, anser jag inte vara ett seriöst sätt att nå ut till sina medlemmar. Utan detta förväntar jag mig att det kommer brevledes, men detta verkar vara den första informationen som skickats ut via brev, för flera bekanta har även dom fått 2 kuvert idag från er och de har tidigare inte hört eller sett information om denna ändringen av medlemsavgiften någonstans. När denna typ av information skickas ut efter inbetalningsdatum, tillsammans med en påminnelse, så känns det inte så förtroendeingivande att vilja vara medlem i er bank.

Kommentarer

  • Hej Mattias!
    Vi ber om ursäkt om du inte mottagit informationen, det är inget vi har försökt att dölja utan vi har vid flera tillfällen informera om detta.
    Vi har informerat om detta vid flera tillfällen under 2019, både som postutskick, via nyhetsbrev och i medlemstidningen.

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.